/fileadmin/de/Unternehmen/stillinlove/STILL_Kuss_688x380_v3_02.jpg

Ügyfél-elégedettség

Számít a véleménye.

Célunk: Szeretnénk a piacon a legmagasabb ügyfél-elégedettséggel rendelkező vállalat lenni.

Az erőnk: Ön! Közel egy évszázada szenvedélyesen dolgozunk termékeink és szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésén.

Folyamatos felmérésekkel rögzítjük, hogy ügyfeleink mennyire elégedettek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Ez magában foglalja a kézzelfogható sikertörténeteket, valamint a mindennapi munka során kapott ügyfél-visszajelzéseket. Ennek az eszköznek a fő eleme a Net Promoter Score (NPS), egy indexszám, amelyet rendszeres ügyfélfelmérésekkel határozunk meg.


Szeretnénk tudni, mi mozgatja Önt!

Személyes beszélgetések során ügyfeleink rendszeresen kifejezik, hogy mennyire elégedettek a STILL márkával. Elég rendszeresen ez az értékelés kifejezetten kiterjed a rendeléskezelésünkre és a szolgáltatásunkra: "Mindig van valaki, aki elérhető, ha segítségre van szükségünk. " Az ügyfélszolgálatnak mindig elérhetőnek kell lennie, és szükség esetén nagyon rövid időn belül fogadnia kell az ügyfelet - sürgős hívások esetén 24 órában, a hét minden napján. Számunkra ez a rendkívüli szolgáltatási teljesítmény több mint egy vállalati márkajelzés - ez határozza meg vezérelvünket, hogy a lehető legjobb ügyfélközpontúságot helyezzük előtérbe. Hogy mérni tudjuk, mennyire sikeresek vagyunk ebben, évente 25 000 telefonos interjút készítünk 20 országban, hogy meghallgassuk, milyen visszajelzéseket kapunk ügyfeleinktől a STILL szolgáltatásunkról és termékeinkről.

Az interjú lényege a Net Promoter Score végső kérdése: 

"Mennyire valószínű, hogy ajánlaná a STILL-t barátainak és ismerőseinek?"


Net Promoter Score - így működik

Arra a kérdésre, hogy az ügyfelek ajánlanák-e a vállalatot, 0-tól 10-ig terjedő skálán értékelhetik a választ. Az NPS azt mutatja meg, hogy az ügyfél milyen valószínűséggel fog ajánlani minket. Ez a nemzetközileg elismert pontszám lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy elfogulatlanul tekintsenek a STILL-re. Az eredményeket elemzik és három kategóriába sorolják:

9-10: Az ügyfél hűséges a márkához és a termékekhez, és nagy valószínűséggel ajánlani fogja a vállalatot.

7-8: Az ügyfél elégedett. A vásárló meglehetősen alacsony valószínűséggel fogja ajánlani a vállalatot. Az ügyfél sem pozitív, sem negatív véleményt nem nyilvánít a vállalatról.

0-6: Az ügyfél nagy valószínűséggel nem fogja ajánlani a vállalatot.

Az NPS-t a következő képlettel számítják ki:

NPS = Promoter (az összes interjúpartner %-a) - Kritikusok (az összes interjúpartner %-a). Ez azt jelenti, hogy a meghatározott érték +100 és -100 között van.


Ezt fogjuk tenni a visszajelzéseiddel

A felmérés lehetővé teszi számunkra, hogy regisztráljuk a kiemelkedően pozitív teljesítményeket, valamint az ügyfél által megfogalmazott kritikákat. A negatív visszajelzéseket nagyon komolyan vesszük, és lehetőségként tekintünk rájuk, hogy a jövőben javítsunk a dolgokon.

A negatív véleménynyilvánítás például elindít egy folyamatot, amelynek során újra felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel. Egy alapos megbeszélés során a panaszhoz vezető kérdésekkel foglalkozunk, hogy elemezzük a kiváltó okot - azzal a céllal, hogy javítsuk a folyamatot vagy fejlesszük a terméket, hogy az ügyfél elégedett legyen.

Az ügyfélfelmérésünk jelenlegi adatai önmagukért beszélnek. Nem a termékeink vagy a szolgáltatásunk a példaképünk, hanem Ön!

Köszönjük visszajelzését:

Új targoncak: Az

ügyfelek 94%-a elégedett (NPS: 56,9

)Bérelt

tehergépkocsik

: Az ügyfelek 95%-a elégedett (NPS: 56,3)

Használt tehergépkocsik: Az

ügyfelek 97%-a elégedett (NPS: 61,7

)Kiszolgálás: Az ügyfelek 96%-a elégedett (NPS: 59,4) *

* Adatbázis 01/2020-12/2020 / STILL EMEA / 15.025 interjúk

Nem szeretne újból részt venni a felmérésben? Kérjük, töltse ki adataival az alábbi űrlapot:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Az Ön személyes adatait az ügyfélfelmérés elvégzése, valamint szolgáltatásunk javítása és az Önnel való kapcsolatfelvétel céljából dolgozzuk fel. Az Ön adatait e célból harmadik fél szolgáltatóknak továbbítjuk. Az Ön adatainak megadása önkéntes. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a hiányos adatok nem vagy nem teljes mértékben szolgálják a kívánt célt. Ebben az esetben a feldolgozásra a DS-GVO hatályán kívül kerülhet sor. Ezekben az esetekben biztosítottuk a megfelelő szintű adatvédelem fenntartását. Adatvédelmi politikánkkal és jogainkkal kapcsolatos részletekért kérjük, olvassa el Adatvédelmi nyilatkozat című dokumentumunkat.