Szolgáltatási teljesítmény

Extra mérföldet teszünk és új mércét állítunk fel

STILL szolgáltatási teljesítmény

Az elmúlt 100 évben az első osztályú szolgáltatás állt a STILL üzleti modelljének középpontjában. A módszerek az évek során változhattak, de a cél ugyanaz maradt: a többletet megtenni és új mércét felállítani.

A gyors és megbízható kiszolgálás minden hosszú távú ügyfélkapcsolat alapja. Hans Still szilárdan hitt ebben a sikerreceptben, ezért biztosította ügyfeleinek a termékek mellett a személyre szabott szolgáltatási lehetőségeket is. A

vállalat egyik első hirdetése minden vásárlónak "gyors segítséget"

ígért, és egyértelműen kijelentette: A STILL még a vásárlás után is az Ön mellett áll, készen arra, hogy gyors és szakszerű segítséget nyújtson.

1947 kommen VW-Busse im STILL Design zum Einsatz

Megvan a kinézetük

Hans Still azt is felismerte, hogy a szerviztechnikusoknak kulcsszerepük van a vállalat márkájának népszerűsítésében.

Minden nap kint vannak az utakon és az ügyfelek telephelyein. Ezért 1947-ben kitalálta a legendás "STILL Bullikat" - a STILL márkajelzéssel ellátott VW lakóautókat, amelyeket ügyfélszolgálati járműként használt. A megjelenés teljessé tétele érdekében a vállalat szerviztechnikusai is STILL egyenruhát kaptak. Annak érdekében, hogy a STILL szervizflotta még jobban felismerhető legyen, 1978-ban a szervizkocsik tetejére targoncamodelleket szereltek. A STILL furgonok a közönség körében ikonikus látványossággá váltak, és 1984-re már csaknem 500 furgon volt forgalomban, amelyek tetején mini targoncák voltak. Még akkor is, amikor a villástargoncák végül a rossz aerodinamikával és a megnövekedett üzemanyag-fogyasztással kapcsolatos aggályok áldozatául estek, a szerviztechnikusok fontossága a STILL márka népszerűsítésében megmaradt.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_03.jpg

Szakértelem és innováció

A

STILL a termékkínálat bővítése mellett az évek során széles körű szolgáltatási szakértelmet is szerzett.

Már az 1960-as években a vállalat rendszeres technikusképzési rendezvényeit kibővítették és hivatalos programként vezették be. Ezenkívül a STILL innovatív termékeinek köszönhetően mindig is a legújabb szervizfejlesztések élvonalában volt. Például 1972-ben a STILL az ágazatban az elsők között vezette be a havi díj ellenében nyújtott teljes körű szolgáltatási csomagot, amely az ügyfeleknek teljes kontrollt biztosított a költségeik felett, és nagyobb biztonságot adott a jövőre vonatkozó tervezéshez.

Eladás és szolgáltatás - egy erőteljes kombináció

2007-ben indult el a STILL belső "Partnerség" kezdeményezése, amelynek célja a szolgáltatás és az értékesítés közötti kapcsolatok erősítése, valamint annak biztosítása, hogy a folyamatok még inkább az ügyfélre összpontosítsanak.

A STILL a szerviz- és értékesítési csapatok közötti szoros szövetség kiépítésével képes arra, hogy ügyfelei igényeinek jobban megfeleljen, pontosan a megfelelő termékekkel és szolgáltatási lehetőségekkel.

A következetesen átgondolt és ügyfélközpontú szolgáltatással a STILL ismételten és sikeresen különbözteti meg magát a versenytársaktól. A vállalatok Európa-szerte és azon túl is nagyra értékelik ezt a megközelítést, és bíznak benne.

1978

Kiterjedt szakértelem

A

STILL minden egyes szerviztechnikusa szakértő.

A STILL tisztában van annak fontosságával, hogy munkatársai széleskörű szakértelemmel rendelkezzenek, ezért széleskörű képzésbe és folyamatos szakmai fejlődésbe fektet. Minden szerviztechnikus ismeri minden termékcsalád minden csínját-bínját, és képes a vegyes flották szervizelésére, függetlenül attól, hogy azok automatikusak, kézi vezérlésűek, vagy akár más gyártók termékeit is tartalmazzák. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számára minden szervizmunkát egy központi kapcsolattartó végez - egy olyan szolgáltató, akivel évek óta együtt dolgoznak, aki pontosan ismeri a vállalatukat és a folyamataikat, és aki azonnal meg tudja határozni a flotta biztonságának és állapotának javítására irányuló lehetőségeket - így a vállalat szabadon összpontosíthat az alaptevékenységére.

Service Performance

 

Minőségi alkatrészek

Az ügyfelek a STILL-re is számíthatnak a kiváló minőségű alkatrészek használatában

.

A 3500 szerviztechnikusunk mindig csak szabadalmaztatott STILL Eredeti Alkatrészeket épít be - függetlenül attól, hogy mennyire sürgős a feladat. Csak a STILL hamburgi cserealkatrész-központja több mint 51 000 prémium minőségű eredeti alkatrészt tárol. Ezeket az alkatrészeket 24 órán belül ki lehet szállítani a szerviztechnikusoknak; Európában a 16:00 óráig leadott megrendelések másnap reggel már a szervizkocsiban lesznek.

97%-os elégedettségi arány

A STILL-nél magasra tettük a mércét: figyelmesen meghallgatjuk, megértjük az ügyfelek igényeit, majd kiváló minőségű, megbízható szolgáltatással teljesítjük azokat. Csak az ügyfeleink mondhatják meg, hogy mennyire értük el céljainkat. Ezért a STILL évente átlagosan több mint 10 000 szolgáltatási ügyfélnek küld ügyfélelégedettségi felmérést. Az elégedettségi arány jelenleg 97% - ez megerősíti, hogy sok mindent jól csinálunk, de egyben motivál minket arra is, hogy ügyfeleinkkel együttműködve

tovább dolgozzunk szolgáltatási kínálatunk

javításán.

Service Performance

Digitális szolgáltatási átalakulás

A

digitális átalakulás kora a szolgáltatási lehetőségek kezelésének, használatának és nyújtásának vadonatúj megközelítését hirdeti. A jövőben az ügyfél egy digitális platformon keresztül egy gombnyomással benyújthat egy szolgáltatási megrendelést, majd valós időben nyomon követheti annak előrehaladását. Az első lépés az, hogy minden információ digitálisan hozzáférhetővé váljon, ideális esetben valós idejű frissítésekkel. Az új STILL neXXt flottaalkalmazásokat pontosan erre tervezték. A "Maintenance Control" alkalmazás például összefoglalót nyújt az ügyfeleknek az összes karbantartási és vizsgálati időpontról, és közvetlen hozzáférést biztosít az összes karbantartási dokumentum és szervizjelentés digitális másolatához.

Az interaktívvá válás - az igazi játékváltó

A

jövő legfontosabb fejlesztése az, hogy az ügyfélszolgálati élményt interaktívvá és ezáltal egyszerűbbé tegyük.

Az ügyfelek például okostelefonjukkal beolvashatnának egy QR-kódot egy terméken, és a mesterséges intelligencia segítségével meghatározhatnák a termék aktuális szervizigényét, szervizmegrendelést adhatnának le, és valós időben nyomon követhetnék a megrendelésük állapotát. A STILL-nél már folyamatban vannak kísérleti projektek ezen ötletek tesztelésére.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_08.jpg

Mit mondanak ügyfeleink


Szolgálati színvonalunk az Ön teljes megelégedésére

Kérdése vagy javaslata van szolgáltatási ajánlatunkkal kapcsolatban? Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

3634573210
Megszólítás*