
Flottakezelés
STILL neXXt flotta
A flottakezelésben a mércét meghatározó szabványok
A STILL neXXt fleet a leginnovatívabb és leghatékonyabb webes portál a targoncák flottáinak optimalizálására. A rendszer új mércét állít fel a hozzáférhetőség, az elérhetőség, az átláthatóság, a felhasználóbarátság és a vizualizációs eszközök tekintetében. A STILL neXXt fleet egyetlen eszközben foglalja össze a felhasználó számára releváns összes információt. Ezzel vége a különböző típusú adatok egyedi kombinálásának. neXXt fleet összekapcsolja az összes adatot a gyors elemzés és optimalizálási akció érdekében.
Bejelentkezés STILL neXXt flotta
Itt találja a STILL neXXt flotta bejelentkezési oldalának linkjét, ahol bejelentkezhet felhasználói adataival.
A STILL neXXt flotta áttekintése
- Az összes releváns flotta- és targoncaadat áttekintése egyetlen alkalmazásban
- Egyértelmű vizualizáció
- Online hozzáférés bármilyen eszközről
- Az adatok biztonságosan egyesülnek a STILL szerverein
- Egyedi beállítás 9 alkalmazással
- értesítések - akár rendszerüzenetként, akár e-mailként - automatikusan bejelentik, ha bizonyos értékeket vagy határidőket túllépnek
Modul áttekintése: A STILL neXXt flotta komponensei
A STILL neXXt flotta 9 különböző alkalmazásból áll.

- Világos áttekintés és nagyfokú átláthatóság a targonca-flottáról
- Minden targoncaról gyorsan elérhető hasznos alapinformációk
- Közvetlen hozzáférés a targoncakkal kapcsolatos fontos dokumentumokhoz

- A szolgáltatási és finanszírozási költségek teljes átláthatósága
- Automatikus riasztás a meghatározott költséghatárok túllépésekor
- Részletes adatátvitel Excelen keresztül saját jelentési eszközökhöz
Az összes kérelem összefoglalása:
Az alkalmazás részletes áttekintést nyújt a flottával kapcsolatos összes számlázási dokumentumról, pl. karbantartási és javítási költségek, biztonsági ellenőrzés és biztosítás. Az alkalmazás lehetővé teszi több targonca összehasonlítását különböző helyszíneken. A vonatkozó összehasonlítások és számlázási dokumentumok Excelbe importálhatók vagy letölthetők.

- A karbantartási és ellenőrzési időpontok vizuális összefoglalása egyetlen alkalmazásban
- A karbantartások és ellenőrzések dokumentálása
- Automatikus értesítés a közelgő karbantartási és ellenőrzési időpontokról
Áttekintés és FEM/biztonsági ellenőrzés egy pillantással:
Az alkalmazással a felhasználók áttekintést kapnak a targonca-flotta összes közelgő ellenőrzési időpontjáról. Négy héttel a karbantartási vagy biztonsági ellenőrzések esedékessége előtt a rendszer automatikusan üzenetet küld. Az esedékes ellenőrzési dátumok esetén figyelmeztető üzenet jelenik meg a képernyőn.

- A targoncak kihasználtságának pontos értékelése
- A potenciális megtakarítási lehetőségek egyszerű és gyors azonosítása
- Automatikus értesítés, ha a kihasználtság a meghatározott határértékek alá csökken
A targonca használatának összefoglalása:
Az alkalmazás összegyűjti a targonca GSM-dobozában tárolt adatokat. A targonca kihasználtságának elemzése a bejelentkezés, a vezetés, az emelés és a leengedés rögzített ideje alapján végezhető el. A targoncak kihasználtságának összehasonlítása kontinensek/országok vagy helyszínek között lehetséges. A flottán belüli targoncak egymással is összehasonlíthatók.

- Kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) automatikus generálása a költségek és a teljesítmény értékeléséhez
- A potenciálok azonosítása a KPI-k összehasonlításával több helyszínen, egyedileg meghatározott időszakokban
- A felhasználási és költségadatok analitikus összeállítása
A fő teljesítménymutatók összefoglalása:
Az alkalmazás előre meghatározott KPI-ket használ, amelyek automatikusan kiszámításra kerülnek az összegyűjtött adatokkal. A KPI-k jelentését az adatforrások (előfizetett alkalmazások) határozzák meg. Az összegyűjtött KPI-k könnyen felhasználhatók a flottakezelésről szóló diagramok vagy egyéb vizuális megjelenítések létrehozására. Lehetőség van a KPI-k részletes felbontására targonca-ala