A targoncaflotta optimalizáló - Új mérce a targoncaflotta felügyeletben

Flottakezelés

STILL neXXt flotta

A flottakezelésben a mércét meghatározó szabványok

A STILL neXXt fleet a leginnovatívabb és leghatékonyabb webes portál a targoncák flottáinak optimalizálására. A rendszer új mércét állít fel a hozzáférhetőség, az elérhetőség, az átláthatóság, a felhasználóbarátság és a vizualizációs eszközök tekintetében. A STILL neXXt fleet egyetlen eszközben foglalja össze a felhasználó számára releváns összes információt. Ezzel vége a különböző típusú adatok egyedi kombinálásának. neXXt fleet összekapcsolja az összes adatot a gyors elemzés és optimalizálási akció érdekében.

Bejelentkezés STILL neXXt flotta

Itt találja a STILL neXXt flotta bejelentkezési oldalának linkjét, ahol bejelentkezhet felhasználói adataival.


BEJELENTKEZÉS

A STILL neXXt flotta áttekintése

  • Az összes releváns flotta- és targoncaadat áttekintése egyetlen alkalmazásban
  • Egyértelmű vizualizáció
  • Online hozzáférés bármilyen eszközről
  • Az adatok biztonságosan egyesülnek a STILL szerverein
  • Egyedi beállítás 9 alkalmazással
  • értesítések - akár rendszerüzenetként, akár e-mailként - automatikusan bejelentik, ha bizonyos értékeket vagy határidőket túllépnek

Modul áttekintése: A STILL neXXt flotta komponensei

A STILL neXXt flotta 9 különböző alkalmazásból áll.

  • Világos áttekintés és nagyfokú átláthatóság a targonca-flottáról
  • Minden targoncaról gyorsan elérhető hasznos alapinformációk
  • Közvetlen hozzáférés a targoncakkal kapcsolatos fontos dokumentumokhoz

A flottakezelés áttekintése:

A flotta áttekintése a teljes flotta áttekinthető bemutatása. Az egyes targoncak az egyes telephelyeiken is megjeleníthetők. Emellett targonca-specifikus információk is tárolhatók. Ezeket az információkat a felhasználó szerkesztheti és kiegészítheti.

  • A szolgáltatási és finanszírozási költségek teljes átláthatósága
  • Automatikus riasztás a meghatározott költséghatárok túllépésekor
  • Részletes adatátvitel Excelen keresztül saját jelentési eszközökhöz

Az összes kérelem összefoglalása:

Az alkalmazás részletes áttekintést nyújt a flottával kapcsolatos összes számlázási dokumentumról, pl. karbantartási és javítási költségek, biztonsági ellenőrzés és biztosítás. Az alkalmazás lehetővé teszi több targonca összehasonlítását különböző helyszíneken. A vonatkozó összehasonlítások és számlázási dokumentumok Excelbe importálhatók vagy letölthetők.

  • A karbantartási és ellenőrzési időpontok vizuális összefoglalása egyetlen alkalmazásban
  • A karbantartások és ellenőrzések dokumentálása
  • Automatikus értesítés a közelgő karbantartási és ellenőrzési időpontokról

Áttekintés és FEM/biztonsági ellenőrzés egy pillantással:

Az alkalmazással a felhasználók áttekintést kapnak a targonca-flotta összes közelgő ellenőrzési időpontjáról. Négy héttel a karbantartási vagy biztonsági ellenőrzések esedékessége előtt a rendszer automatikusan üzenetet küld. Az esedékes ellenőrzési dátumok esetén figyelmeztető üzenet jelenik meg a képernyőn.

  • A targoncak kihasználtságának pontos értékelése
  • A potenciális megtakarítási lehetőségek egyszerű és gyors azonosítása
  • Automatikus értesítés, ha a kihasználtság a meghatározott határértékek alá csökken

A targonca használatának összefoglalása:

Az alkalmazás összegyűjti a targonca GSM-dobozában tárolt adatokat. A targonca kihasználtságának elemzése a bejelentkezés, a vezetés, az emelés és a leengedés rögzített ideje alapján végezhető el. A targoncak kihasználtságának összehasonlítása kontinensek/országok vagy helyszínek között lehetséges. A flottán belüli targoncak egymással is összehasonlíthatók.

  • Kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) automatikus generálása a költségek és a teljesítmény értékeléséhez
  • A potenciálok azonosítása a KPI-k összehasonlításával több helyszínen, egyedileg meghatározott időszakokban
  • A felhasználási és költségadatok analitikus összeállítása

A fő teljesítménymutatók összefoglalása:

Az alkalmazás előre meghatározott KPI-ket használ, amelyek automatikusan kiszámításra kerülnek az összegyűjtött adatokkal. A KPI-k jelentését az adatforrások (előfizetett alkalmazások) határozzák meg. Az összegyűjtött KPI-k könnyen felhasználhatók a flottakezelésről szóló diagramok vagy egyéb vizuális megjelenítések létrehozására. Lehetőség van a KPI-k részletes felbontására targonca-alapon, valamint a KPI-k hely, idő vagy más összehasonlító paraméterek szerinti összehasonlítására.

  • Az egyes tehergépkocsik üzemóráinak aktuális áttekintése, beleértve a tehergépkocsi előzményeit is
  • A magas kihasználtságú tehergépkocsik korai azonosítása a kopásból eredő meghibásodások miatti leállások elkerülése érdekében
  • Automatikus riasztás, ha a megállapított üzemóra-határértékeket túllépik

A flotta üzemidejének áttekintése:

Az alkalmazás megjeleníti a targoncak összes jelenlegi és korábbi üzemidejét. Az összes üzemóra átlátható áttekintése lehetővé teszi a karbantartási intervallumok és a flotta kihasználtságának optimalizálását. A különböző tehergépkocsik üzemideje is összehasonlítható. A szerződéses határértékek túllépéséről vagy kritikus közelítéséről a felhasználó értesítést kap.

  • Egyetlen targonca összes múltbeli eseményének megjelenítése és értékelése
  • Eseménycsoportok gyors azonosítása vizuális összehasonlítással
  • Egyszerű hozzáférés az egyes események részletes jelentéséhez

Minden egy forrásból:

Az alkalmazás lehetővé teszi a targonca-specifikus műveletek összegzését egyetlen képernyőn, hogy gyors áttekintést nyújtson az egyes targoncakról. Az alap lehetővé teszi a targoncak gyors és egyszerű összehasonlítását egymással. Az aktuális adatok mellett a flottakezelő alkalmazás a historikus adatokat is tartalmazza, hogy lehetővé tegye az időbeli fejlemények nyomon követését.

  • További szolgáltatási számlák és szolgáltatási jelentések egyedi bevitele
  • Dokumentáció és adatkarbantartás a harmadik féltől származó szolgáltatásokhoz
  • A "Költségjelentés" és a "Karbantartás-ellenőrzés" áttekintéseinek módosítása
 

Flottakezelés egyetlen forrásból:

Az alkalmazással a STILL-ügyfelek számára az is lehetséges, hogy gyorsan és egyszerűen nem STILL-szolgáltatási jelentéseket készítsenek dokumentációhoz vagy nyomtatáshoz. Emellett a vegyes flották üzemeltetői a nem STILL tehergépkocsikra vonatkozó szervizjelentéseket is létrehozhatnak a rendszer frissítése és a nem STILL tehergépkocsik neXXt flottában való megjelenítése érdekében.

  • Kiegészítő targoncainformációk gyors kiegészítése
  • Opcionális beviteli képernyő a külső szolgáltatóktól származó költségek beviteléhez
  • Különböző gyártók targoncainak egyedi létrehozása a rendszerben

Egyénileg állítható:

Ez az alkalmazás lehetőséget biztosít arra, hogy egyedi adatokat vigyünk be a rendszerbe. A belső információk beviteléhez különböző beviteli képernyők állnak rendelkezésre. A felhasználó megadhatja, hogy mely targoncakat kell értékelni, és melyeket kell figyelmen kívül hagyni.

Egyénileg állítható:

Adatlap

További információkat a STILL neXXt flotta adatlapján talál.

Személyes kapcsolat

Helyi kapcsolattartója szívesen válaszol kérdéseire. Ismerje meg a flottakezelés lehetőségeit a STILL neXXt fleet segítségével!

Kérelem a következő címre: STILL neXXt flotta

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot. A lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.

Megszólítás*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.